
Pozycjonowanie stron to element skutecznej reklamy internetowej. Słyszałeś o SEO, ale nadal nie masz przekonania do współpracy z agencją marketingową? Poniżej przedstawimy ci korzyści, płynące z profesjonalnego pozycjonowania.
Awans do najważniejszej dziesiątki
Promocja serwisu w wynikach organicznych przynosi wiele wymiernych korzyści. Pozycjonowanie to szereg skomplikowanych działań. Dzięki nim konkretna firma staje się widoczna dla internautów. Większość z nich raczej nie patrzy na drugą stronę w wynikach wyszukiwania. Jakie są zalety pojawienia się w topowej dziesiątce?
1. Lepsza widoczność serwisu to główny cel pozycjonowania
Działanie takie obejmuje nie tylko kluczowe frazy, ale też tzw. długi ogon. Takie mniej typowe zapytania również doskonale generują ruch użytkowników.
2. Więcej odwiedzin w serwisie, także spoza wyszukiwarki
W zależności od serwisu możesz promować od kilku do nawet kilkuset fraz. Większa liczba użytkowników zawsze przekłada się na lepszą sprzedaż. Bardzo cenne są również przejścia z innych witryn. To kolejna szansa na zwiększenie konwersji.
3. Docierasz do swojej grupy docelowej
Osiągniesz ten efekt zwłaszcza przy zintegrowaniu działań promocyjnych. Dzięki słowom kluczowym łatwiej dotrzeć do osób, które są bezpośrednio zainteresowane twoją branżą.
4. Ograniczasz koszty
Koszt usługi w agencji SEO jest znacznie mniejszy, niż tradycyjne formy reklamy. SEO to oszczędność czasu i środków. Łatwiej też połączyć ze sobą wszystkie działania promocyjne.
5. Zyskujesz wiarygodność i zaufanie
Wysokie miejsce w rankingu Google buduje twoją pozycję eksperta w branży. Najpopularniejsza wyszukiwarka stała się dziś dla wielu podstawowym źródłem informacji.
6. Zwiększysz liczbę obserwujących w social media
Lepiej widoczna marka szybko przyciąga nowych klientów. Większość z nich będzie chciała obserwować twoją firmę w social mediach. To dlatego pozycjonowanie powinno integrować działania na wielu płaszczyznach, także w mediach społecznościowych.
7. Zwiększysz bezpieczeństwo strony
To aspekt, o którym pamięta niewielu przedsiębiorców. Pozycjonowana strona jest regularnie kontrolowana i sprawdzana przez specjalistów z agencji interaktywnej. W ten sposób łatwiej wyłapać wszelkie nieprawidłowości. Za potencjalnymi zmianami stoją wirusy, lub hakerzy. Pamiętaj, że strona zainfekowana nie będzie rankingować w Google.
8. Szansa dla małych biznesów
Uważasz, że pozycjonowanie stron to działania dla największych graczy na rynku? W tym przypadku małe podmioty również mogą walczyć o swoje miejsce. Agencja marketingowa dostosuje swoje działania do dowolnego budżetu. Podpowie też, na jakie efektywne działania powinieneś postawić.
Dobrze przygotowana strategia SEO często okazuje się tańsza, niż inne metody promocji w sieci. Przez pierwsze pół roku nastaw się na inwestowanie. Kolejne miesiące pokażą, że pozycjonowanie stron to strategia opłacalna. Ruch organiczny wciąż rośnie, mimo że twoje nakłady na reklamę są takie same, jak wcześniej.
Mam mały biznes i korzystamy z pozycjonowania. Mam od tego ludzi, super to pomaga. 😉