Dzisiejsze „życie firmowe” wymaga tego, by szukać ciekawych okazji do świętowania, wspólnego spędzania czasu w gronie koleżanek i kolegów z pracy. Zbliżające się święto Halloween jest do tego wręcz wymarzoną okazją. Ktoś może zapytać, dlaczego to północnoamerykańskie święto jest w jakikolwiek sposób atrakcyjne w kontekście organizacji eventów dla osób zatrudnionych w naszych firmach? Kolorowy i wesoły charakter tego dnia, podążanie za swoim wewnętrznym dzieckiem a także możliwość przeprowadzenia wielu zabawnych i ciekawych aktywności, niezwiązanych zupełnie z codzienną pracą, to przepis na eventowe sukces! Jak to zorganizować? O czym warto pamiętać?
Zorganizujmy to wspólnie!
Nikt tak dobrze nie wie, na jakiej imprezie chciałby się bawić, jak potencjalni zaproszeni goście. Być może dobrym pomysłem będzie zorganizowanie ankiety, w której osoby zatrudnione w naszej firmie wypowiedzą swoje zdanie? Być może chcą bawić się w klimacie „Alicji w krainie czarów”, być może w ich guście będzie hitowy motyw El dia de los muertos? Prosta ankieta z zapytaniem o preferowaną formę rozrywki z pewnością spotka się z ciepłym odbiorem i da pracownicom i pracownikom przekonanie, że ich zdanie i komfort mają znaczenie. Impreza firmowa w klimacie Halloween to niepowtarzalne wydarzenie, zatem sprawny, by każdy mógł mieć swój wkład w ten niezwykły event.
Organizujemy Halloween. Jak się do tego zabrać?
Po pierwsze, jedzenie. Niezależnie od tematu przewodniego naszego „święta duchów”, nasi goście zgłodnieją w miarę upływu czasu. Ciepły posiłek z pewnością pomoże zaspokoić głód i kontynuować zabawę, jednak pamiętajmy o preferencjach żywieniowych. Część z naszych gości zapewne nie spożywa mięsa, część może mieć alergię na laktozę lub gluten. Nie zapominajmy o takich detalach, z nasza impreza z pewnością uzyska pozytywne opinie zaproszonych osób. Oczywiście nie wolno zapominać o smakołykach takich jak popcorn, wata cukrowa czy różnego rodzaju ciasta i cukierki. To wszystko pomoże utrzymać poziom energii na właściwym poziomie.
Po drugie, muzyka. DJ to zawsze odpowiednia osoba, która pomoże dobrać propozycje muzyczne do atmosfery eventu. Wspomniane już wcześniej meksykańskie święto będzie wymagać rytmów latynoskich, z kolei np. „thriller night” nie będzie mogło obyć się bez przebojów Micheala Jacksona. Niezależnie jednak od charakteru tego wieczoru, muzyka taneczna musi zagościć na parkiecie, by nasi goście mogli wyszaleć się w rytmach znanych i lubianych utworów.
Skoro już mowa o motywach imprezy, to mamy dla Was trzy najpopularniejsze w tym sezonie propozycje.
- Thriller Night Party
Król popu, niezrównany Michael Jackosn, powróci do nas w iście upiornym stylu. Sala zostanie na tę okoliczność przystrojona we wszelkiego rodzaju szkielety, maski i pajęczyny. Motywem przewodnim będzie wspólne nagranie teledysku do jednego z największych przebojów Jacksona. Wspólny taniec, „zwiedzanie” zakamarków naszej imprezowej sali i odkrywanie mumii, trumien i innych strasznych artefaktów, wprawie gości w niezwykły nastrój i pozwoli bawić się w upiornym klimacie przez całą noc! Mumifikowanie, konkurs na najstraszniejszy uśmiech czy wreszcie wyścigi wiedźmowatych duetów to tylko niektóre z atrakcji, jakie rozpalą imprezę do czerwoności!
- El Dia de los Muertos
Jeśli szukasz nieco bardziej niekonwencjonalnego podejścia do Halloween, to El Dia de los Muertos, czyli Dzień Zmarłych w Meksyku, może być doskonałą inspiracją. Przygotujmy kolorowe dekoracje z motywami czaszek i kwiatów, a także ofrendy, czyli ofiary dla zmarłych. Zachęćmy gości do malowania twarzy w stylu sugar skull i zorganizujmy konkurs na najbardziej kreatywny makijaż. Nie może, rzecz jasna, zabraknąć potrwa i napojów właściwych dla tych zakątków świata i okoliczności. Tequila i Margarita obowiązkowo muszą znaleźć się w kieliszkach naszych gości. Zupa meksykańska czy też tortile i tacos napełnią żołądki naszych imprezowiczów i pomogą utrzymać atmosferę tego radosnego święta.
- Alicja w Krainie Czarów
Przenieśmy naszych gości w świat abstrakcji i cudownych przygód Alicji w Krainie Czarów. Stwórzmy dekoracje z inspiracją z tej baśniowej opowieści – gigantyczne kartki do gry, zegary bez wskazówek i absurdalnie olbrzymiego królika. Zachęćmy uczestników do przebrania się za postacie z tej kultowej baśni, takie jak Szalony Kapelusznik czy Królowa Kier. Zorganizujmy quiz na temat Alicji i jej przygód, a także zachęćmy taneczną muzyką do szaleństwa na parkiecie. To impreza, która pozwoli gościom znaleźć się w magicznym świecie, gdzie wszystko jest możliwe. Efektowne oświetlenie, molekularny pokaz barmański (a także konkurs na najlepszy eliksir własnej receptury) czy pokaz iluzjonisty to tylko niektóre z atrakcji zapewniających magiczny charakter imprezy. Gigantyczne kwiaty, banery, charakterystyczne gadżety i rekwizyty sprawią, że osoby zaproszone na naszą imprezę będą wręcz „zwiedzać” salę i odkrywać je surrealistyczne zakątki