W obecnych czasach ciężko jest się wybić, zwłaszcza jeśli nasza firma jest początkująca i mało znana. Marketerzy dwoją się i troją by rozpowszechnić i zareklamować produkt, usługę czy biznes. Jest wiele możliwości takiej reklamy, ostatnio jednak dosyć modne stało się reklamowanie na opakowaniach cukierków. Na jakiej zasadzie to działa? Czy jest to opłacalne?
Marketing – definicja
Marketingiem nazywamy działania, które dążą do wypromowania jakiegoś produktu, usługi. To czynności wpierające sprzedaż wyrobów i usług, które są osiągane różnymi metodami i technikami oddziaływania na nabywcę. Celem marketingu jest:
- prowadzenie badań, które są związane z dokładną analizą otoczenia;
- wsparcie sprzedaży produktów;
- reklamowanie połączone z promocją produktów;
- kreowanie potrzeb u konsumentów, tak by chcieli kupować;
- dbanie o markę przedsiębiorstwa wraz z budowaniem odpowiedniego wizerunku firmy w mediach i na rynku;
- dążenie do usatysfakcjonowania klienta – zadowolenie klienta równa się z sukcesem marketingu.
Zatem marketing ma na celu wyczuwanie niezaspokojonych potrzeb ludzi a co za tym idzie tworzenie nowych, lepszych i atrakcyjniejszych rozwiązań.
Marketing a cukierki
Jak ma się jedno do drugiego? Czy można połączyć słodką przekąskę z tak potężnym narzędziem jakim jest marketing? Oczywiście, że można! Korzystanie z możliwości reklamowych jakimi są słodycze, jest jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie klienta i zatrzymanie go przy sobie. Któż z nas nie lubi słodyczy? Wprawiają nas w dobry humor, poprawiają samopoczucie i powodują wzrost serotoniny, która ma wpływ na nasz nastrój i nasze pragnienie ponownego odczuwania przyjemności. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na cukierki, odziane w firmową etykietę. Dzięki temu poczucie przyjemności będzie kojarzyło się z logo naszej firmy. Wiele osób jest wzrokowcami co jeszcze bardziej ułatwi im powiązanie firmy z pozytywnymi cechami. Taka strategia marketingowa sprawdzi się jako upominek dla każdego jednorazowego klienta a także dla większej liczby osób np. na evencie firmowym, w postaci podarunków dla gości.
Jakie słodycze wybrać?
Zdecydowanie największą popularnością cieszą się stare dobre krówki. Jest to na tyle oryginalny słodycz, że spełni wszystkie wymagania smakowe nawet najbardziej wybrednych klientów. Właśnie ten rodzaj słodyczy oferuje najstarszy producent krówek w Polsce – Wytwórnia Cukierków L. Pomorski i syn z Milanówka. Firma istnieje aż od 1921 roku. Ma w swojej ofercie krówki, których receptura nie zmieniła się od początku powstania fabryki. To czyni je niepowtarzalnymi. Krówki reklamowe można zakupić w przystępnych cenach na stronie http://www.krowki-pomorski.pl/index.php . Wytwórnia oferuje możliwość zaprojektowania etykiety krówek dla celów reklamowych. Oferta takich słodyczy przeznaczona jest przeznaczona dla firm, klientów indywidualnych a także ze względu na okoliczności np. chrzest, urodziny, ślub. Więc nie ma na co czekać, promuj swoja firmę krówkami reklamowymi!