Cukierki reklamowe, czyli marketing w papierku

W obecnych czasach ciężko jest się wybić, zwłaszcza jeśli nasza firma jest początkująca i mało znana. Marketerzy dwoją się i troją by rozpowszechnić i zareklamować produkt, usługę czy biznes. Jest wiele możliwości takiej reklamy, ostatnio jednak dosyć modne stało się reklamowanie na opakowaniach cukierków. Na jakiej zasadzie to działa? Czy jest to opłacalne?

Marketing – definicja

Marketingiem nazywamy działania, które dążą do wypromowania jakiegoś produktu, usługi. To czynności wpierające sprzedaż wyrobów i usług, które są osiągane różnymi metodami i technikami oddziaływania na nabywcę. Celem marketingu jest:

  • prowadzenie badań, które są związane z dokładną analizą otoczenia;
  • wsparcie sprzedaży produktów;
  • reklamowanie połączone z promocją produktów;
  • kreowanie potrzeb u konsumentów, tak by chcieli kupować;
  • dbanie o markę przedsiębiorstwa wraz z budowaniem odpowiedniego wizerunku firmy w mediach i na rynku;
  • dążenie do usatysfakcjonowania klienta – zadowolenie klienta równa się z sukcesem marketingu.

Zatem marketing ma na celu wyczuwanie niezaspokojonych potrzeb ludzi a co za tym idzie tworzenie nowych, lepszych i atrakcyjniejszych rozwiązań.

Marketing a cukierki

Jak ma się jedno do drugiego? Czy można połączyć słodką przekąskę z tak potężnym narzędziem jakim jest marketing? Oczywiście, że można! Korzystanie z możliwości reklamowych jakimi są słodycze, jest jednym z najlepszych sposobów na przyciągnięcie klienta i zatrzymanie go przy sobie. Któż z nas nie lubi słodyczy? Wprawiają nas w dobry humor, poprawiają samopoczucie i powodują wzrost serotoniny, która ma wpływ na nasz nastrój i nasze pragnienie ponownego odczuwania przyjemności. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na cukierki, odziane w firmową etykietę. Dzięki temu poczucie przyjemności będzie kojarzyło się z logo naszej firmy. Wiele osób jest wzrokowcami co jeszcze bardziej ułatwi im powiązanie firmy z pozytywnymi cechami. Taka strategia marketingowa sprawdzi się jako upominek dla każdego jednorazowego klienta a także dla większej liczby osób np. na evencie firmowym, w postaci podarunków dla gości.

Marketing w papierku, krówki
Źródło: http://www.krowki-pomorski.pl/

Jakie słodycze wybrać?

Zdecydowanie największą popularnością cieszą się stare dobre krówki. Jest to na tyle oryginalny słodycz, że spełni wszystkie wymagania smakowe nawet najbardziej wybrednych klientów. Właśnie ten rodzaj słodyczy oferuje najstarszy producent krówek w Polsce – Wytwórnia Cukierków L. Pomorski i syn z Milanówka. Firma istnieje aż od 1921 roku. Ma w swojej ofercie krówki, których receptura nie zmieniła się od początku powstania fabryki. To czyni je niepowtarzalnymi. Krówki reklamowe można zakupić w przystępnych cenach na stronie http://www.krowki-pomorski.pl/index.php . Wytwórnia oferuje możliwość zaprojektowania etykiety krówek dla celów reklamowych. Oferta takich słodyczy przeznaczona jest przeznaczona dla firm, klientów indywidualnych a także ze względu na okoliczności np. chrzest, urodziny, ślub. Więc nie ma na co czekać, promuj swoja firmę krówkami reklamowymi!

 

 

 

 

 

 

 

  • Powiązane tematy

    Zalety nowoczesnych instalacji odpylania w przemyśle: jak poprawić jakość powietrza i zwiększyć efektywność produkcji

    Współczesny przemysł generuje duże ilości pyłów, które mogą wpływać na zdrowie pracowników, jakość powietrza oraz efektywność procesów produkcyjnych. Instalacje odpylania odgrywają kluczową rolę w poprawie jakości powietrza w zakładach przemysłowych,…

    Po kataklizmie: odbudowa systemu wodnego w trudnym terenie

    Katastrofa naturalna dewastuje regionalną infrastrukturę wodną. Oprócz domostw i zakładów przemysłowych dotyka całego środowiska. Brak dostępu do czystej wody uderza w podstawy życia: nie można gotować, zachować higieny ani właściwie…

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Nie przegap

    Netflix a tradycyjna telewizja: Wojna o widza w XXI wieku

      Netflix a tradycyjna telewizja: Wojna o widza w XXI wieku

      Psia inteligencja – ile Twój pies naprawdę rozumie i jak go wspierać?

        Psia inteligencja – ile Twój pies naprawdę rozumie i jak go wspierać?

        Jak dbać o psiego staruszka? Poradnik dla opiekunów seniorów na czterech łapach

          Jak dbać o psiego staruszka? Poradnik dla opiekunów seniorów na czterech łapach

          Jak skutecznie nauczyć się angielskiego w Błoniu: Kursy dla dorosłych, które przynoszą efekty

            Jak skutecznie nauczyć się angielskiego w Błoniu: Kursy dla dorosłych, które przynoszą efekty

            Od House of Cards do The Residence: Jak Netflix przedstawia świat polityki?

              Od House of Cards do The Residence: Jak Netflix przedstawia świat polityki?

              Zdrowa dieta dla Twojego pupila: Dlaczego warto wybrać BARF dla psa?

                Zdrowa dieta dla Twojego pupila: Dlaczego warto wybrać BARF dla psa?