Call center.

Feedback w call center

Telefoniczny kontakt z klientem nie jest zjawiskiem nowym. Dzisiaj jednak jest to bardzo nowoczesne narzędzie, które kontakt ten wspiera wyjątkowo efektywnie. Jedną z fundamentalnych zmian, które zaszły w call center jest feedback.

Jakie narzędzia wykorzystuje telefoniczny kontakt z klientem?

Telefoniczny kontakt z klientem może być obecnie realizowany z wykorzystaniem różnych narzędzi. Do obsługi połączeń przychodzących wykorzystywany jest system Outbound. Połączenia wychodzące obsługiwane są w systemie Inbound. Ten drugi systemie sprawdza się do obsługi infolinii. Za jego pomocą mogą być przyjmowane składane przez klientów reklamacje czy zamówienia. Także wsparcie serwisowe i pomoc techniczna udzielane są w systemie Inbound. Telemarketingiem, promocją, badaniami marketingowymi i pozyskiwaniem nowych klientów zajmują się systemy Outbound. Dobre call center nabiera szczególnego znaczenia w branżach, w których panuje duża konkurencja. System call center powinien obejmować trzy obszary funkcjonowania. Każdy z nich powinien wpływać na poprawę efektywności i funkcjonalności.

Jakie obszary obejmuje call center?

Obecnie telefoniczna klientów jest tylko jednym ze sposobów ich obsługiwania. Dzisiaj klienci wysyłają wiadomości sms czy e-maile. Pracownicy call center obsługują również czaty. Coraz więcej usług realizowanych przez call center odbywa się w sposób automatyczny. W efekcie klienci są obsługiwani nie tylko szybciej, ale także bardziej efektywnie. Automatyzacja usług to także sposób na zmniejszenie kosztów rozmów oraz na poprawę efektywności konsultantów. System call center udostępnia wiele ważnych informacji. Dzisiaj można je monitorować na bieżąco zyskując informacje nie tylko na temat pracy konsultantów.

Telefon jest medium najpowszechniej wykorzystywanym do obsługi klientów na odległość. Narzędziem, które pozwala obsługiwać klientów na najwyższym poziomie w systemie call center jest jest feedback. Informacja zwrotna jest niezbędna do efektywnej pracy w centrach telefonicznej obsługi klienta.

1 thought on “Feedback w call center”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *